Čtvrtek 8. prosince 2022, svátek má Květoslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 8. prosince 2022 Květoslava

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vsevedec

Blbost neomlouvá

Dementní jedinec jménem Svoboda nesmí mít žádná privilegia. Padni, komu padni. Škoda jest materiálně vyčíslena - musí následovat trest. Kdybychom nedostatek inteligence brali jako polehčující okolnost, byli by všichni voliči ČSSD   a KSČM právně nepostižitelní!

+4/0
14.2.2012 19:00

Jan Veselý

Re: Blbost neomlouvá

;-DR^

0/0
15.2.2012 19:34

KJV

V těch demokratech aby se prase vyznalo

Při minulé volební kampani bylo na Paroubka a sociální demokraty házeno množství vajíček. Všeobecně se to přijímalo jako demokaraticky vyjádřený, oprávněný názor naštvaného občana.  Nyní je soudem odsouzen člověk, který počmáral pár volebních plakátů. V těch demokratech aby se prase vyznalo.

+1/0
14.2.2012 10:23

Jan Veselý

Re: V těch demokratech aby se prase vyznalo

To víte, za socialismu byli na seznamech agentů STB a teď zde pindají o morálce ničit cizí plakáty. Jen se objeví hypotetická možnost stejnou škodu hrdě odnést na svém autě a už ječí, jako by je brali na nože slovy, "To je auto za 250-300 tisíc!" :-)

+3/0
14.2.2012 10:33

MPLIS

Re: V těch demokratech aby se prase vyznalo

Vzácný prudiči, jsem ročník 72, takže jsem fakt STBák nebyl... jen pionýr :) A počmárané plakáty plné lží a slibů, které nikdo ani plnit nechce ve srovnání se Vámi inzerovaným poškozováním aut (jak jen se tahle úchylka jmenuje?) ... inu, komu není shůry dáno, ten holt mele a mele furt to samé... Dobrou chuť!

0/0
14.2.2012 19:34

Jan Veselý

Re: V těch demokratech aby se prase vyznalo

;-D Ale človíčku. Zcela zbytečně jste se poznal, zcela mylně jste se domyslel a tedy naprosto zbytečně kejháte. Řeč byla o naprosto jiném diskutujícím. Kudrnáč znělo jeho krycí jméno.

Ano, komu není s húry dáno...

Takže rádo se stalo a jen tak pro pořádek "Prošvihl jste možnost mlčet." ;-)

+3/0
15.2.2012 19:40

MPLIS

Re: V těch demokratech aby se prase vyznalo

voe na druhou :)

0/0
16.2.2012 9:18

Jan Veselý

Re: V těch demokratech aby se prase vyznalo

;-DR^

Jj bolševické, včechno co není moje je naše a tak se může čmárat a po tom, co je moje, po tom se čmárat nesmí, viďte pionýre?

0/0
16.2.2012 12:28

Saša

Až si to odsedí,

může začít sbírat podpisy na presidentskou kampaň.

Já mu to podepíšu.

A rád.

+1/0
14.2.2012 9:39

Daniel P.

Pan Smetana měl prostě tu drzost

...postavit se lokální mafii.

0/0
14.2.2012 9:21

mamenec

Podívám-li se na to objektivně.....

Ať už nesouhlasím s jakýmkoliv politikem či stranou, neopravňuje mne to k ničení cizího majetku. A to plakáty bez pochyby jsou. I když s ním souhlasím, jsem přesvědčen, že trest měl přijít. Ovšem v kontextu některých rozsudků za vážné trestné činy se tento jeví, mírně řečeno, neadekvátně vysoký. Možná by bylo zajímavé zveřejnit odůvodnění takto vysokého trestu. A kloubok dolů za odvahu a vytrvalost dotyčného řidiče. Není to dnes již tak běžné, zejména v politice....R^

0/0
13.2.2012 22:35

oldiess

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

neničil majetek ale uváděl na pravou míru lživou propagandu - což se už teď po volbách potvrdilo

+4/0
13.2.2012 22:37

MBMB

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

to nebylo ničení, jen poselství politiků vylepšil a ozvláštnil ;-D:-P

+1/0
13.2.2012 22:42

Jan Veselý

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

Mohl byste zde napsat SPZ vašeho vozu? Někdo by mohl chtít ho vylepšit a ozvláštnit tím, že váš vůz obejde korunou, eurem a nebo švýcarským frankem, co říkáte? :-P

0/0
13.2.2012 22:45

MPLIS

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

já fakt nechci prudit, ale 30 plakátů cca za 3000 + servis a auto cca za 250 - 300 tisíc je malinko rozdíl, ne? A prosím, netahejte do toho pricipy, o tom tahle kauza opravdu není. To by se musela rozebrat třeba i role soudkyně Langerové a možná bychom došli i na biblické: Kdos bez viny...

+1/0
13.2.2012 22:49

Jan Veselý

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

Rozdíl to jistě je, ale jen v míře jakou určuje zákon a naše právo. Není rozhodující kolik stojí vaše auto, ale kolik by stálo profi přelakování, aby šrám nebyl vidět.

+1/0
13.2.2012 22:53

sir Hurnprey II.

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

No ba, znamá levicová úchylka.

Plakáty společné z daní a cenu posuneme dolů. Auto moje vlastní a hned jeden škrábanec a 250-300 táců. 

Jsi komik, Jakeši!

+4/0
13.2.2012 23:19

pilinazlenina

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

pokud to auto zacálovali daňoví nevolníci tak proč ne

0/0
13.2.2012 23:16

sir Hurnprey II.

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

Je jedno odkud auto pochází, pokud je vaše a neukradl jsi ho. Přesně ve světle  markyz.Gero v 21:39

0/0
13.2.2012 23:21

pilinazlenina

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

ano přesně o té krádeži byl předchozí příspěvek

0/0
13.2.2012 23:27

sir Hurnprey II.

Re: Podívám-li se na to objektivně.....

Pindáš ptákoviny Lenine. O žádnou krádež nejde, když strany peníze vysoutěžily ve svobodné soutěži při demokratických volbách v souladu s volebním zákonem.

Pak už jsou prachy její a pouze její. Šmytec. Pokud ty jako podnikatel koupiš auto bez DPH, tak ti ho může kdejaká pomatená levicová socka z 20% zničit, protože ona musela zaplatit i DPH?

Jdi do háje s kecy o krádeži. Ještě zkus, že stahovaní je také kradež a jsi k smíchu, Lenine.

No ba! Pokud nerozeznáš pojem a průjem, není o čem debatovat. Fakt to myslím vážně a jdu spát. 8-o

+1/0
13.2.2012 23:36

Saša

Ty plakáty byly na dočasné použití,

pak odsouzeny do sběru.

Nešlo o žádné ničení majetku - šlo o vyjádření politického názoru.

0/0
14.2.2012 9:41

Jan Veselý

Re: Ty plakáty byly na dočasné použití,

To nakonec vaše auto také. Uveďte SPZ. :-P

0/0
15.2.2012 19:42

markyz.Gero

jen by mne zajímalo

kde se bere ta myšlenka že peníze odvedené na daních jsou nějakým způsobem stále vaše

+5/0
13.2.2012 21:39

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

ne že by byly moje, ale nebylo by špatné vědět, že jsou dobře použity :)

+3/0
13.2.2012 21:43

markyz.Gero

Re: jen by mne zajímalo

to je ale jiná otázka a v tom s vámi souhlasím

+2/0
13.2.2012 21:57

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

v tomto případě je - dle mého názoru - nesmyslný soud/rozsudek, protože společenská nebezpečnost činu není ani trochu srovnatelná se společenskou nebezpečností toho, co obvykle produkují zákonodárci. Bohužel - "pachatele" udal kolega. Jak příznačné, takové naše, domácí :((

+3/0
13.2.2012 22:02

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Poškodil cizí majetek. Byla vyčíslena škoda.

To, že oba dva nejspíš nemáme rádi některé (a nebo možná i všechny) politické strany, nedává nikomu právo jim ničit jejich zaplacené plakáty na plochách, které si řádně zaplatili.

I kdybych vás neměl rád, i vás bych se zastal, pokud by vám někdo ničil váš majetek a vy jste se domáhal oprávněné náhrady. V životě by mne nenapadlo ničiteli zkoumat daňové přiznání a pokud vy byste dostával rodičovský přispěvek od státu prostřednictvím jeho vyšších daní, tak bych neplkal, že vám např. vaši káru mohl obejít korunou, protože si předplatil. :-P

+3/0
13.2.2012 22:09

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

po různých zážitcích s různými soudy a soudci (v oblasti rodinného, nikoliv trestního práva) vnímám velmi citlivě to, že se velmi rychle odsoudí ten, kdo provedl naprostou prkotinu (v tomto případě se asi shodneme), oproti tomu zjevní pachatelé (resp. ti kdo odpovídají) velkých nepravostí si hrdě chodí s vědomím nepostižitelnosti spravedlností vezdejší. Navíc mi Romanův čin jako člověku z reklamy připadá spíše jako dobře využitelná guerillová podpora kampaně, nikoliv jako hmotná újma :)

+3/0
13.2.2012 22:14

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

To je váš problém, jak vám to připadá. Pokud nejste poškozený tak si mudrujte co chcete. Na druhou stranu, až vy budete poškozen, buďte připraven na internetové mudrlanty, že to ani za řeč nestálo a odstranění vašich měděných okapů vás mělo chránit před bleskem. ;-D

+1/0
13.2.2012 22:28

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

Vážený pane, ona míra poškození politiků či stran je v tomto případě skutečně pofiderni nebo mírně řečeno hodně formálně braná. Každopádně souhlasím, že je to můj problém, jak mi to připadá. Podobně je Váš problém, jak to připadá Vám :) Viďte?

+2/0
13.2.2012 22:33

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Míra poškození politiků je neměřitelná. Škoda způsobená na zaplacených plakátech a zaplacené reklamní ploše ale už vyčíslená je. Tečka a konec. Pokud je škoda vyšší než ...

Co více si v právním státě přát, že majetek se nepoškozuje? Ani můj, ani váš a ani těch nenáviděných politiků.

Pokud si zdůvodníte, proč politikům plakáty ničit můžete, někdo jindy podobně zdůvodní, proč může ničit třeba zrovna váš majetek. Pokud jste ochoten tohle unést, klidně zůstaňte u toho, že těm fuj politikům se ten jejich fuj majetek ničit v právním státě smí.

0/0
13.2.2012 22:51

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

Kéž by v právním státě byla vymahatelná VŠECHNA práva PRO KAŽDÉHO!!! ... modlitba demokrata ... či iluze blednoucí v realitě všedního dne?

0/0
13.2.2012 22:52

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Souhlasím na 100%, kéž by. R^

Proč si ale myslím, že k tomuto jistě chválihodnému cíli nevede "nevymáhat ŽÁDNÁ práva pro NIKOHO" a nebo to vaše mičurinské pojetí práva z Plzně "vymáhat NĚKTERÁ práva pro NĚKOHO, komu zrovna vy fandíte".

0/0
13.2.2012 22:57

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Chvályhodnému, uff ten češtin...

0/0
13.2.2012 22:58

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

Sice jsem v Plzni nestudoval a nejsem právník, nicméně i právo a spravedlnost jsou relativní a tvoří je: a) většinový názor a b) vítězové. No, a teď dobrou noc! :)

0/0
13.2.2012 23:00

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Jistěže, já o absolutním právu nemluvil, každý případ se řeší odděleně a precendentní právo v ČR neplatí.

Dobrou noc a SPZ svého vozu tady neuvedete? Třeba bych zkusil jen tykadla nesmývatelným fixem na čelní okno! :-P

0/0
13.2.2012 23:06

MPLIS

Re: jen by mne zajímalo

voe!

0/0
14.2.2012 19:36

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Jj bolševické, včechno co není moje je naše a tak se může čmárat a po tom, co je moje, po tom se čmárat nesmí, viďte pionýre? :-)

0/0
15.2.2012 19:46

oldiess

Re: jen by mne zajímalo

neničil majetek ale uváděl na pravou míru lživou propagandu - což se už teď po volbách potvrdilo

+1/0
13.2.2012 22:38

markyz.Gero

Re: jen by mne zajímalo

no bať ;-D

0/0
13.2.2012 22:48

oldiess

Re: jen by mne zajímalo

:-)

0/0
13.2.2012 22:55

markyz.Gero

Re: jen by mne zajímalo

rozsudek je takový jelikož řidič je hlupák, justice jede dle mustru zákona a mele a mele

0/0
13.2.2012 22:10

Jan Veselý

Re: jen by mne zajímalo

Souhlasím a pokud by řidič čestně čestně vzal veřejně prospěšné práce, byl bych jedním z těch, který by tomu frajerovi pomohli zaházet Keanovu jámu a pak ji zase vykopat a který by snědl kus jeho večeře, když se vrátí z týdenní samotky se smrsklým žaludkem a nesmí vstát dříve, než je jeho miska prázdná.

A měl bych i svou lžíci i svou lopatu. ;-)

+1/0
13.2.2012 22:26

pilinazlenina

Re: jen by mne zajímalo

kde se bere ta myšlenka že ukradené peníze jsou nějakým způsobem stále vaše

0/0
13.2.2012 23:18

Ježikača

kdyby mi nebylo líto času

anebo měla dvacet, asi bych mu pomohla. minimálně sloganem jména hloupých na všech sloupích. :-)

+2/0
13.2.2012 21:37

H0PE1@seznam.cz

Kdyby

mu bylo deset, tak bych jeho čin nazval klukovinou a zasmál se tomu. Takhle mu přeju, ať mu to tam uteče a svojí vzpupností si nevykoleduje nášup.

+2/0
13.2.2012 21:23

oldiess

Re: Kdyby

a my budeme dál držet hubu a krok stejně jako když dnešní soudruzi vládli ještě v dresu KSČ;-D

+6/0
13.2.2012 22:09

Jan Veselý

Re: Kdyby

Soudruzi a STBáci přinutili toho řidiče ničit cizí majetek? Důvěrníci STB mu znemožnili přijmout alternativní trest? Komunisti a donašeči mu zakázali přijmout jakýkoliv jiný trest, než jít do basy? 8-o

+2/0
13.2.2012 22:31

MPLIS

Re: Kdyby

... a asi poslední poznámka: jste asi trochu posedlý svatou obranou poškozených stran. Ale fandím Vám - spravedlnost nade vše ;-D

+2/0
13.2.2012 22:35

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS